Φυσικοθεραπευτήριο Physiolysis

PhysiolysiS

Στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας PhysiolysiS δουλεύουμε μαζί με τον ασθενή, συζητάμε, δοκιμάζουμε και φτιάχνουμε από κοινού το ιδανικό γι’αυτόν πρόγραμμα θεραπείας και αποκατάστασης. Η συμμετοχή του ασθενούς από την αρχή μέχρι το τέλος και μετά την ολοκλήρωση ακόμα, είναι αναγκαία κι επιτακτική για τη θετική έκβαση μιας υπηρεσίας φυσιοθεραπείας. Αυτό συμβαίνει επειδή η θεραπεία δεν τελειώνει με την ολοκλήρωση του προγράμματος. Με τη σωστή καθοδήγηση από τους φυσιοθεραπευτές του PhysiolysiS, ο ασθενής διατηρεί εύκολα και βατά την αποκατάσταση της υγείας του, βελτιώνοντας την εργονομία της καθημερινότητάς του και ακολουθώντας ένα ασκησιολόγιο που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για την περίπτωσή του.

Στο φυσιοθεραπευτήριο PhysiolysiS χρησιμοποιούμε σχεδόν απόλυτα φυσικά μέσα, περιορίζοντας στο ελάχιστο και όπου κρίνεται απαραίτητο τη χρήση μηχανημάτων. Οι επαγγελματίες φυσιοθεραπευτές εφαρμόζοντας μια σειρά από σύγχρονες, επιστημονικές μεθόδους φροντίζουν να εξετάσουν, να διαγνώσουν, να ανακουφίσουν τον ασθενή και να επαναφέρουν τις λειτουργίες και τη σωματική του υγεία στην προ- τραυματισμού ή πάθησης κατάσταση. Με τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσιοθεραπείας, στοχεύουμε στη Λειτουργική Αποκατάσταση των ασθενών μας, δηλαδή στην ουσιαστική αντιμετώπιση της αιτίας που οδήγησε στα συμπτώματα και όχι απλώς στη μείωση των συμπτωμάτων ή του πόνου.

Το Κέντρο Φυσικοθεραπείας PhysiolysiS αποτελείται από μοντέρνες, άρτιες, εργονομικά σχεδιασμένες εγκαταστάσεις (γυμναστήριο, δωμάτια θεραπείας, εξεταστήριο), οι οποίες ανταποκρίνονται και στις πιο απαιτητικές ανάγκες των ασθενών μας. Με αυτό τον τρόπο εφαρμόζονται πιο ορθά, πιο στοχευμένα και πιο επιστημονικά όλες οι υψηλές και σύνθετες υπηρεσίες φυσιοθεραπείας του φυσιοθεραπευτηρίου PhysiolysiS.